VEELGESTELDE VRAGEN

Hier kan je een opsomming terugvinden van veelgestelde vragen en antwoorden. 
Jouw vraag niet gevonden?
Bekijk onze algemene voorwaarden of stuur me een mailtje via het contactformulier en ik stuur je met veel plezier een antwoord op jouw vraag.

 

 

Waar is de studio gelegen?

De studio is gelegen op de Oude Baan 94 te Heusden-Zolder. Er is parkeerplaats voor de deur.

 

Wat zijn de openingsuren?

De studio is open op afspraak (individuele afspraken en workshops) en de webshop is doorlopend open.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je kan betalen via je bank app of cash.

WEBSHOP

Wat zijn de verzendopties?

Bestellingen worden verzonden op maandag en donderdag via Bpost aan een vast tarief van €6. Bij een aankoop vanaf 75€ is de verzending binnen België gratis.

 

Wat zijn de ophaalopties?

Je kan je bestelling komen ophalen nadat je je afspraak hebt gemaakt via het online bookingsysteem.

 

Speciale verzoeken?

Indien je graag je bestelling laat inpakken en/of rechtstreeks wil laten leveren als cadeau, kun je dit noteren bij je bestelling ‘Bestelnotities’.

 

Wat is een nabestelling?

Een nabestelling wil zeggen dat we momenteel het product niet in stock hebben, maar dat je het wel kan bestellen.

Wanneer je een nabestelling doet, ontvang je je bestelling later dan gewoonlijk (tot 7 werkdagen).

 

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Bij het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Soms valt het voor dat deze mail terecht komt in je spamfolder dus check ook zeker je spam.

Moest je toch geen mailtje hebben ontvangen na je bestelling, dan kan er iets anders zijn misgelopen (bv. een typfout in je mailadres). Neem dan even contact op via [email protected].

 

Hoe volg ik mijn pakket op?

Als wij je pakket hebben verzonden, ontvang je van ons een track & trace code. Met deze traceercode kan je je levering opvolgen via de site van Bpost.

Indien je levering vertraging oploopt of er zich andere problemen voordoen, kan je contact opnemen met de klantenservice van Bpost.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je make-up, (haar)verzorgingsproducten, oorbellen of een DIY-kit hebt aangekocht en de verpakking ervan hebt geopend, kun je deze niet meer ruilen omwille van redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne.

Andere artikelen of artikelen die ongeopend en onbeschadigd zijn, kunnen geretourneerd worden door ons hiervan op de hoogte te stellen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Bekijk zeker hiervoor eerst onze algemene voorwaarden. Je stuurt de artikelen op eigen risico en kosten terug naar The Storybox, Oude Baan, 3550 Heusden-Zolder.

DIENSTEN

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan zelf je afspraak inboeken via onze online agenda waarbij je alvast 50% van het totaalbedrag afrekent. Hierna ontvang je een bevestigingsmail en een mail ter herinnering.

Het kan al eens voorvallen dat er een mail in je spambox terechtkomt, vergeet dus zeker niet deze mailbox te controleren.

 

Wat als ik een plaats bij een workshop heb gereserveerd en ik kan toch niet komen?

Je bent vrij om je plaats door te geven aan iemand anders, workshopreservaties worden niet terugbetaald. Bekijk onze algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het vastleggen van je afspraak.

 

Wat als ik een afspraak heb gemaakt via de online agenda en ik toch niet naar mijn afspraak kan komen?

Geef steeds een seintje: 0496 69 42 35, voorschotten worden niet terugbetaald bij annulatie.

Bekijk onze algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het vastleggen van je afspraak.

 

Ik had een workshop geboekt, maar omwille van Corona kon deze niet doorgaan. Hoe wordt dit aangepakt?

Je hebt een vouchercode ontvangen via mail waarmee je je op een later tijdstip opnieuw kan inschrijven.

Deze code is niet gebonden aan één specifieke workshop, je kan je hiermee inschrijven bij een workshop naar keuze.

Je wordt op de hoogte gebracht via mail en de nieuwsbrief van het nieuwe aanbod. We raden je aan om je zo snel mogelijk in te schrijven, vol=vol.

 

Ik had een bridalafspraak, maar omwille van Corona kan deze niet doorgaan. Hoe wordt dit aangepakt?

De Corona situatie is voor niemand leuk. Indien je je huwelijk moet verplaatsen, blijven we je huwelijksleverancier en verloopt de betaling zoals afgesproken (voorschot van 25% – 50% bij je proefdag – laatste gedeelte op je trouwdag).

Indien je annuleert en geen beroep meer wenst te doen op onze diensten, is er geen terugbetaling mogelijk en worden er geen extra kosten aangerekend.

 

Ik heb nog geen bridalafspraak. Kan ik een afspraak maken?

Omwille van Corona, nemen we geen nieuwe afspraken meer aan zodat we onze huidige afspraken voorrang kunnen geven.