VEELGESTELDE VRAGEN

Hier kan je een opsomming terugvinden van veelgestelde vragen en hun antwoorden. 
Lees ook onze algemene voorwaarden.
Jouw vraag toch niet gevonden?
Stuur me een mailtje via het contactformulier en
ik kom z.s.m. terug op jouw vraag.

Waar is de studio gelegen?

De studio is gelegen in de Oude Baan 94 te Heusden-Zolder. Er is parkeerplaats voor de deur.

 

Wat zijn de openingsuren?

De studio is enkel open op afspraak.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de studio?

Je kan betalen via je bank app of cash.

 

Kan ik een cadeaubon schenken?

Sinds het nieuwe online platform is het niet meer mogelijk om een cadeaubon aan te kopen.

 

Mijn cadeaubon is vervallen, wat nu?

Je kan je gift card gedurende een jaar spenderen, helaas kunnen we deze niet meer verlengen.

DIENSTEN

Worden er nog live workshops gegeven?

Op dit moment worden er geen (privé) workshops georganiseerd.

 

Hoe maak ik een afspraak?

Momenteel is onze agenda volboekt t.e.m. het zomerverlof en nemen we geen nieuwe afspraken aan.

 

Wat als ik een afspraak heb gemaakt via de online agenda en niet kom opdagen/annuleer?

Geef steeds een seintje via [email protected], voorschotten worden niet terugbetaald bij annulaties/no shows.

Bekijk onze algemene voorwaarden.

 

Hebben jullie ook een bridalservice?

Neen, we bieden sinds Corona geen bridaldiensten meer aan.

ONLINE AANBOD

 

Hoe schrijf ik me in voor een online workshop?

Je kan je inschrijven voor het leerplatform via de website.

Je ontvangt na je aankoop een bevestigingsmail met instructies. Controleer hiervoor ook steeds je spambox.

 

Is het online leerplatform iets voor mij?

Dankzij meer dan 10 jaar ervaring, doe ik alles uit de doeken m.b.t. hairdo’s, make-up & wardrobe.

Op het online leerplatform kun je deze professionele tips & tricks met de nodige beelden terugvinden,

zowel voor beginners als voor degenen die zich meer willen verdiepen.

Je kan zo vaak oefenen als je dat zelf wil.

Met enige inspanning langs jouw kant, zijn we er zeker van dat je ermee aan de slag kan.

 

Wat als het aanbod op leerplatform toch niet is wat ik in gedachte had?

Het herroepingsrecht is na het openen van het leerplatform (inloggen) niet meer van kracht en kunnen we helaas geen terugbetaling meer voorzien.

Bekijk hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

 

Mag ik mijn account delen met anderen?

We begrijpen dat je graag wil delen ☺️ maar je login is enkel voor persoonlijk gebruik en voor jouw IP adres.

 

Hebben jullie ook een B2B aanbod?

Neen, we hebben geen B2B aanbod, enkel een aanbod voor particulieren. We voorzien om die reden ook geen facturen.