VEELGESTELDE VRAGEN

Hier kan je een opsomming terugvinden van veelgestelde vragen en hun antwoorden. 
Lees ook onze algemene voorwaarden.
Jouw vraag toch niet gevonden?
Stuur me een mailtje via het contactformulier en
ik kom z.s.m. terug op jouw vraag.

Waar is de studio gelegen?

De studio is gelegen in de Oude Baan 94 te Heusden-Zolder. Er is parkeerplaats voor de deur.

 

Wat zijn de openingsuren?

De studio is open op afspraak (coaching & workshops) en de webshop is doorlopend open.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de studio?

Je kan betalen via je bank app.

WEBSHOP

Wat zijn de verzendopties?

Bestellingen worden verzonden op maandag en donderdag via Bpost aan een vast tarief van €6. Bij een aankoop vanaf 75€ is de verzending binnen België gratis.

 

Wat zijn de ophaalopties?

Je kan je bestelling komen ophalen nadat je je afspraak hebt gemaakt via het online bookingsysteem.

 

Speciale verzoeken?

Indien je graag je bestelling laat inpakken en/of rechtstreeks wil laten leveren als cadeau, kun je de checkbox aanvinken bij de check out en dan maken we gratis een mooi pakje van je bestelling.

 

Wat is een nabestelling?

Een nabestelling wil zeggen dat we momenteel het product niet in stock hebben, maar dat je het wel kan bestellen.

Wanneer je een nabestelling doet, ontvang je je bestelling later dan gewoonlijk (tot 14 werkdagen).

 

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Bij het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Soms valt het voor dat deze mail terecht komt in je spamfolder dus check ook zeker je spam.

Moest je toch geen mailtje hebben ontvangen na je bestelling, dan kan er iets anders zijn misgelopen (bv. een typfout in je mailadres). Neem dan even contact op via [email protected].

 

Hoe volg ik mijn pakket op?

Als wij je pakket hebben verzonden, ontvang je van ons een track & trace code. Met deze traceercode kan je je levering opvolgen via de site van Bpost.

Indien je levering vertraging oploopt of er zich andere problemen voordoen, kan je contact opnemen met de klantenservice van Bpost.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je make-up, (haar)verzorgingsproducten, oorbellen of een DIY-kit hebt aangekocht en de verpakking ervan hebt geopend,

kun je deze niet meer ruilen omwille van redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne. Andere artikelen of artikelen die ongeopend en onbeschadigd zijn,

kunnen geretourneerd worden door ons hiervan op de hoogte te stellen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Bekijk zeker hiervoor eerst onze algemene voorwaarden.

Je stuurt de artikelen op eigen risico en kosten terug naar The Storybox, Oude Baan 94, 3550 Heusden-Zolder.

DIENSTEN

Hoe schrijf ik me in voor een workshop?

Bij het begin van iedere maand lanceren we de nieuwe workshops. Je kan je ticket aankopen en zo je plaats reserveren via de website.

Je ontvangt na het aankopen van je ticket een bevestigingsmail van je bestelling. Controleer hiervoor ook steeds je spambox.

Heb je de workshops gemist? Dan is er de mogelijkheid om je op de wachtlijst te plaatsen,

zo krijg je als eerste toegang tot de nieuwe workshops van de volgende maand.

 

Wat als ik een plaats bij een workshop heb gereserveerd en ik kan toch niet komen?

Je mag jouw ticket doorverkopen aan iemand anders waardoor het geen verlies voor je is en je op een ander moment opnieuw kan inschrijven.

Annulaties worden niet terugbetaald of omgezet in vouchers, maar je bent vrij om jouw plaats door te geven aan iemand anders.

Bekijk onze algemene voorwaarden.

 

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan je afspraak inboeken via onze online agenda.

Via deze weg wordt er 50% van het totaalbedrag afgerekend. Hierna ontvang je een bevestigingsmail en een mail ter herinnering.

Het kan al eens voorvallen dat er een mail in je spambox terechtkomt, vergeet dus zeker niet deze mailbox te controleren.

Moest je toch geen mailtje hebben ontvangen na je bestelling, dan kan er iets anders zijn misgelopen (bv. een typfout in je mailadres).

Neem dan even contact op via [email protected].

 

Wat als ik een afspraak heb gemaakt via de online agenda en niet kom opdagen/annuleer?

Geef steeds een seintje via [email protected], voorschotten worden niet terugbetaald bij annulaties/no shows.

Bekijk onze algemene voorwaarden.

 

Hebben jullie ook een bridalservice?

Neen, we bieden geen bridaldiensten meer aan.